Foto, pensieri, racconti, ricette e tant'altro...
Per un'ottima visualizzazione del blog consiglio Mozzila Firefox .
Folositi Mozzila Firefox pentru a putea vizualiza blogul in conditii optime.

sabato 27 settembre 2008

Napoli centro

Ieri am iesit in oras, la plimbare prin centrul istoric. Multa lumeeeeeeee! Parca nu mai vazusem asa multa lume circuland, nu numai prin magazine dar cam peste tot. Am fost pe la Conservator, am gasit si cartile Marei pentru pianoforte, am gasit si cateva carti tare dragute noi noute la 1-2 euro bucata asa ca le-am luat... O zi splendida, soare, cald, ma distram in sinea mea de ce lumea era in pulovar sau jacheta, cand era asa de cald, turistii majoritatea in pantaloni scurti si tricou :-))
Cand sunt in centru nu pot sa nu ma opresc sa admir unele cladiri monumente as zice eu...creatii ale lui Vanvitelli de pilda.Stiu ca par cam singura care se opreste cu plase in mana si se uita pe sus, dar va zic eu ca merita. Desi haotic, centrul orasului e superb, are atat de multe in el, ca doar cand esti prea grabit nu poti sa nu le observi.
Mi-a trecut prin cap sa trec chiar prin quartieri spagnoli..e atat de frumos!!! Dar cartile devenisera cam grele si mi-am zis: "data viitoare". De fapt intr-o seara am trecut cu masina si era superb! Atat de misterios dar in acelasi timp, minunat! Strazi stramte, cladiri mari si frumoase...O Napoli putin cunoscuta deoarece prost vorbita si lumea nu prea intra prin stradutele acelea stramte.
La Disney shop era multa lume ca de obicei. M-am uitat nitelus (ca nu rezist sa nu intru!!!) si a fost prima oara ca n-am luat un tricou sau ceva copiilor. Preturi prea mari de data aceasta!!! Lucruri dragute (si chiar mai putin, unele!)dar prea scumpe, mai ales ca multe magazine "adopta" stilul "disney" deci...concurenta este.
I-am luat oricum lui Manuel o cescuta tare draguta, jos cu un personaj plutind in apa iar sus e pahar colorat si cu pai pentru baut.
Am vazut si Galleria Umberto I, San Carlo, Piazza del Plebiscito, barul regelui Gambrinus, Maschio Angioino, Portul, Primaria din centru....Nu ma satur niciodata de centrul istoric, gasesc mereu ceva nou, ce n-am observat, pare un miraj si poate este...









ps.poze facute de Adi in centrul istoric, Napoli cu exceptia galleriei, gasite pe net.

Nessun commento:

K R I S

Italiano-English- Romana

Per la traduzione di un post, lasciate un vostro commento.
For translation, leave a comment, please.
Pentru traducerea unui post, lasati un mesaj la "commenti".

Machine Translations

Archivio blog

Etichette