Foto, pensieri, racconti, ricette e tant'altro...
Per un'ottima visualizzazione del blog consiglio Mozzila Firefox .
Folositi Mozzila Firefox pentru a putea vizualiza blogul in conditii optime.

domenica 6 luglio 2008

Parco delle Piscine, Sarteano (Toscana)




Casuta noastra
baie chimica, dotata cu masini de spalat, chiuvete pt spalat rufe si vase
un pui de somn
piscina camping

flori, flori...si ce mireasma!






aici piscina baby
flori...parc de distractii, seara



la restaurant
piscina pentru toti oaspetii



cascada sub care stateam cat ...puteam de mult








alte tipuri de case mobile

Era ceva vreme de cand imi doream nu numai sa ajung (stiam deja parcul) dar sa si stau macar o saptamana in acest parc frumos cu bazine de inot, terenuri de sport de toate tipurile (ma rog, cele mai cunoscute), piste bici, parc de distractii pentru copii, spatii verzi...Acest imens camping e perfect mai ales pentru familii cu copii, pentru ca ai totul la indemana: bazinele de inot mai ales vara ;-) .
Casutele mobile cum le numesc sau bungalow sunt dotate cu tot, a noastra avea veranda, masa cu 6 scaune (afara) camera de zi, camera pentru copii si o matrimoniala. Bucataria avea totul, de la cutite de toate marimile, tacamuri , foarfeca, vase, farfurii, set cafea, cappuccino, cafetiera, tigai, tigaie speciala pentru carne, barbecue (afara). Dragut mobilat si ...tot confortul.
Afara pe langa masa si uscator de haine mai erau si doua sezlonguri.
A fost putin o saptamana, dar plina: inot cat se poate, masa la restaurant (simpaticul Adriano), iar bazin, plimbari, iesit seara la un volei, parc de distractii, iar mai tarziu karaoke si dansuri...(unde vecinii nostri nu tocmai tineri puteau da lectii! :-) )
Majoritatea olandezi, foarte educati de mici, dupa cate am vazut stiu sa se distreze si o fac fara sa deranjeze pe nimeni.
A fost o saptamana cu adevarat relaxanta si fara nici un fel de probleme, aer curat si...totul placut.
Ultima zi destul de trista, nu ne mai venea sa plecam, noaptea era racoare si se dormea ca-n rai.
Gandurile noastre cred ca au ramas inca acolo, la liniste si veselie.....

Desideravo da un bel pò non solo arrivare qui ma anche passare almeno una settimana in questo bellissimo e immenso camping, forse il più grande in Italia...C'è di tutto e per tutti i gusti: piscine, campi sport, piste ciclabile, parco giochi, molto verde, molti fiori, un'aria pulitissima. E' una vacanza perfetta soprattutto per le famiglie con bimbi, perché tutto è vicino e le case mobili come vengono chiamate (ma si può entrare anche con i camper, rulotte o tende) sono dotate con tutte le comodità di una casa, incluso anche il barbecue. Abbiamo fatto una vacanza breve ma piena di divertimenti, tutti giorni piscina, ristorante, passeggiate, parco giochi, pallavolo, karaoke e ballo la sera sul tardi. I bambini si sono divertiti tanto, Mara sempre in piscina, la sera al pallavolo dove ha incontrato anche le olandesi (facendo bella figura perché giocava meglio :-) ) , Manuel che adora stare sempre fuori, giocava o in piscina o fuori sul prato verde... Ed io che ero felice di guardarli e giocare insieme a loro... Spensierata, tranquilla, serena come non lo ero da un bel pò...
style="color: rgb(51, 51, 153);">Moltissimi gli olandesi, direi la maggior parte, educatissimi iniziando dai bambini, sanno divertirsi e senza dare fastidio a nessuno. Vicino a noi una coppia di napoletani molto simpatici, non più giovani ma molto allegri e con voglia di vacanza. Di mattina in piscina, la sera a ballare...e ballavano benissimo, complimenti a loro! E' stato triste l'ultimo giorno, non volevamo tornare....i nostri pensieri sono ancora lì, alle piscine, bella gente, tanto verde e tanta allegria....

Nessun commento:

K R I S

Italiano-English- Romana

Per la traduzione di un post, lasciate un vostro commento.
For translation, leave a comment, please.
Pentru traducerea unui post, lasati un mesaj la "commenti".

Machine Translations

Archivio blog

Etichette