Foto, pensieri, racconti, ricette e tant'altro...
Per un'ottima visualizzazione del blog consiglio Mozzila Firefox .
Folositi Mozzila Firefox pentru a putea vizualiza blogul in conditii optime.

giovedì 7 agosto 2008

Vezuviu - Vesuvio















Singura zapada pe care am vazut-o la Napoli a fost doar acolo sus...pe Vezuviu :-)



Daca Napoli e cunoscuta pentru pizza despre care multi spun ca : "numai la Napoli pizza e cu adevarat pizza", Vezuviu face parte din ...simbolurile orasului. Cele mai celebre vederi cu Napoli au Vezuviul si marea in imagine:


De la geam vad de o parte Vezuviul, de cealalta marea...E un spectacol sa-l vezi si ziua , si noaptea, cand la poalele vulcanului se aprind o multime de lumini...
Prima oara am urcat pe Vezuviu cand s-a nascut Mara. Avea abia doua luni cand am urcat cu tot cu ea sus pe munte. Si am urcat-o eu, pentru ca taticul ei desi mai tanar ca mine....nu reusea sa-mi tina pasul! Situatia s-a mai schimbat in anii urmatori cand dupa ce l-am luat ironic cu: "si batranele din Norvegia cu bastonul sunt mai rapide ca tine!!!" (fapt real intamplat, erau cateva batrane care cu baston cu tot l-au intrecut la urcus!!!! ) a mai facut antrenament si ...in anii urmatori a urcat-o el pe Mara.
E frumos pe Vezuviu, sunt niste panorame superbe de sus, si parca iti da ideea, acolo sus, ca esti stapanul orasului...Legat de aceasta idee - sfantul patron al orasului , S. Gennaro, despre care legendele spun ca ar fi oprit "mania" vulcanului intanzind mana spre el si spunand "fermati, Napoli è mia! " (e o statuie in oras care-l arata pe sfant exact in aceasta postura).
Am surprins si cateva apusuri deosebite, (eu le ador) si in poze e si mama mea cu care am urcat anul trecut.
In poze se mai vede si Vezuviul acoperit de zapada, imagini care se vad mai rar...

Nessun commento:

K R I S

Italiano-English- Romana

Per la traduzione di un post, lasciate un vostro commento.
For translation, leave a comment, please.
Pentru traducerea unui post, lasati un mesaj la "commenti".

Machine Translations

Etichette