Foto, pensieri, racconti, ricette e tant'altro...
Per un'ottima visualizzazione del blog consiglio Mozzila Firefox .
Folositi Mozzila Firefox pentru a putea vizualiza blogul in conditii optime.

giovedì 28 maggio 2009

5 minuti di salute - 5 minute de sanatate

Non abbiamo mai tempo libero, si va di fretta eppure c'è bisogno di movimento, anche se è poco ma non dovrebbe mai mancare. Certo ci sono anche "mal lingue" che dicono: "ti basta fare gli servizi!!" ma non è la stessa cosa, fare un lavoro che spesso non ci piace, o ci da poche soddisfazioni non è la stessa cosa con fare uno sport che ti piace e che ti diverte allo stesso tempo. Perché è importantissimo secondo me anche lo spirito con cui si fanno le cose....no?
Ed ecco che ho selezionato per me, e perché no, per chi ne ha bisogno e voglia di fare:
Mai nou timpul liber e marfa rara, suntem mereu grabiti dar miscarea e foarte importanta, chiar si cateva minute pe zi n-ar trebui sa nu le folositi cu acest scop. Desigur mai sunt si limbi taioase care zic ca ar ajunge sa faci curat toata ziua, dar in mod sigur nu e acelasi lucru, pentru ca una e sa faci o munca care de multe ori nu-ti place si o faci de nevoie si alta e sa faci un sport care-ti place, te distreaza si-ti da satisfactii. Pentru ca e foarte important si spiritul cu care faci anumite lucruri..nu credeti? Deci iata ce am selectionat pentru mine, dar de ce nu si pentru cine are nevoie si doreste:






2 commenti:

Agenda di Nico ha detto...

Hai dreptate!
De cativa ani nu mai fac gimnastica ..pacat...faceam aerobica. Imi placea si ma simteam bine. Acum parca sunt mereu anchilozata.
Le-a memorizat si eu aceste exercitii ...doar sa-mi impun sa fac macar 5-10 minute pe zi si ar fi ceva!
Cand ai timp , ai cateva premii de ridicat!
weekend placut!♥

kris ha detto...

Asa e. Si eu m-am lenevit in ultimul timp, si mai ales cu statul la computer..de data aceasta insa tocmai cu ajutorul computerului ma voi pune in miscare ;-))
Multumesc pt premii, foarte simpatice, buon weekend!

K R I S

Italiano-English- Romana

Per la traduzione di un post, lasciate un vostro commento.
For translation, leave a comment, please.
Pentru traducerea unui post, lasati un mesaj la "commenti".

Machine Translations

Etichette