Foto, pensieri, racconti, ricette e tant'altro...
Per un'ottima visualizzazione del blog consiglio Mozzila Firefox .
Folositi Mozzila Firefox pentru a putea vizualiza blogul in conditii optime.

sabato 30 agosto 2008

Termoli, Vacanza 2008














Si am ajuns si la mare....statiunea cea mai cunoscuta din Molise. Am ramas incantati, era mai mult decat ne asteptam. O mare curata, calda, camperul...langa plaja practic, de fapt plaja o vedeam de sus (ajungea sa coboram). Centrul istoric foarte frumos, luminat de parca era ziua, multa lume, multe restaurante, pub-uri, distractii. Am prins ca norocul chiar in prima seara Teatrul National din Ucraina, au fost extraordinari, au avut mult public si un mare succes. Pe toate planurile au fost la inaltime: folcloric, costume, artistic, prezentare, dans, formatii si chiar acrobatii. E prima oara cand vad un ansamblu atat de bine pregatit si pus la punct.
Ce mi-au placut de asemenea foarte mult- iaurturi naturale si niste covrigei din faina, ulei, mandorle, zahar, vin. Si acum cand scriu ii gustaresc (ca mi-am facut provizii!)
Si acum...las pozele sa vorbeasca!

Nessun commento:

K R I S

Italiano-English- Romana

Per la traduzione di un post, lasciate un vostro commento.
For translation, leave a comment, please.
Pentru traducerea unui post, lasati un mesaj la "commenti".

Machine Translations

Etichette