Foto, pensieri, racconti, ricette e tant'altro...
Per un'ottima visualizzazione del blog consiglio Mozzila Firefox .
Folositi Mozzila Firefox pentru a putea vizualiza blogul in conditii optime.

sabato 28 marzo 2009

Santa Rita da Cascia

Unul din locurile cele mai frumoase vizitate in Italia, este Cascia; de la Rieti am facut o plimbare si pe taramurile acestei mari sfinte. Viata ei este una dintre cele mai interesante si surprinzatoare.
Locurile sunt superbe, imi pare rau ca poze am facut prea putine, dar mi-am promis ca ne vom reintoarce. Biserica foarte frumoasa, deosebita fata de altele vazute pana in acel moment: culori foarte vii, oarecum mi se parea un stil oriental.
Crucifixul, vita de vie din curte care era uscata dar avea fructe, albinele care nu inteapa, corpul sfintei pastrat foarte bine...toate uimesc, sau e greu sa-ti ramane indiferente.
Si o ...intamplare personala :-). Cand am iesit m-am grabit sa cobor niste scari sa-i ajung pe ceilalti (eram noi si doi cumnati) dar m-am trezit...pe fundulet alunecand pana jos!!! Cateva persoane mi-au sarit imediat in ajutor dar eu...radeam :-)) Partea buna e ca desi cazusem pe o buna bucata de scari (piatra) nici macar o zgarietura n-am avut, absolut nici o durere, nimic. Chiar m-am gandit dupa cateva momente, sa ma "controlez", dar nu aveam nici cea mai mica zgarietura. Am "descoperit" insa imediat de ce cazusem: se rupsese unul din tocuri, asa ca...m-am ales cu o pereche de pantofi noi cu un drum ;-)).
Inchei cu un video de pe youtube, din pacate poze nu am facut prea multe, sper..data viitoare :-).

in poza se vad sandalele cu pricina: tocurile inalte (cele albe) :-))



2 commenti:

Ioana ha detto...

Uff, ce mi-ar placa sa vizitez si eu Italia! Sper sa ajung si eu acolo candva!
Pupici.

kris ha detto...

Italia e toata superba, de la localitati mici la mari...fiecare coltisor are farmecul ei. Mi-ar fi placut sa pot colinda si Romania tot la fel de mult, sunt convinsa ca locuri superbe sunt peste tot ;-)

K R I S

Italiano-English- Romana

Per la traduzione di un post, lasciate un vostro commento.
For translation, leave a comment, please.
Pentru traducerea unui post, lasati un mesaj la "commenti".

Machine Translations

Etichette