Foto, pensieri, racconti, ricette e tant'altro...
Per un'ottima visualizzazione del blog consiglio Mozzila Firefox .
Folositi Mozzila Firefox pentru a putea vizualiza blogul in conditii optime.

martedì 2 settembre 2008

Vasto, Vacanza 2008



De la Termoli ne-am indreptat spre Vasto, iesind astfel din zona Molise si intrand in Abruzzo. Pe drum insa ne-am oprit la Petacciato (din cauza traficului) unde intr-o placuta si racoroasa "pineta" (padurice de pini) am luat masa si ne-am odihnit. Am intrat in Abruzzo prin San Salvo, unde iar am facut o oprire dupa care finalmente la Vasto. Dar plaja era departe de unde puteam noi lasa camperul, deci am urcat spre partea de sus a orasului, avand in vedere ca mare facusem deja 3 zile pline...Placut oraseulul, centrul istoric, intr-o piata se vindeau o gramada de suveniruri dragute. Am colindat nitel, si ce mi-a placut mai mult au fost panoramele spre Adriatica si o bisericuta unde am gasit un clopot urias care ne aducea cu gandul la Agnone.... Lui Manuel i-am luat o mini masinuta intr-un tabacchi, cea mai "mini" de pana acum :-) dar merge ca cele mari ;-).

Vasto

Nessun commento:

K R I S

Italiano-English- Romana

Per la traduzione di un post, lasciate un vostro commento.
For translation, leave a comment, please.
Pentru traducerea unui post, lasati un mesaj la "commenti".

Machine Translations

Archivio blog

Etichette