Foto, pensieri, racconti, ricette e tant'altro...
Per un'ottima visualizzazione del blog consiglio Mozzila Firefox .
Folositi Mozzila Firefox pentru a putea vizualiza blogul in conditii optime.

martedì 3 novembre 2009

Vise ciudate



Mai nou am o perioada de vise ciudate..lungi, intortocheate, le tin minte dar numai chiar dimineata daca ma chinui un pic sa-mi aduc aminte si detaliile.
Am visat o vacanta noaptea trecuta...tare placut era..cred ca vorbeam noi de balaceala si inot si poate de asta :ride:
Azi noapte insa visez ca trebuia sa fac un test, il fac dar rapid, si pt ca ma apuca remuscarile ca nu l-am facut constiincios, o intreb pe o prietena daca l-am facut bine. Ea de la prima intrebare imi zice ca am gresit. Corectam impreuna.
P'orma tot din test trebuia sa atarn niste bijuterii africane (semanau cu cerceii aia din pietre-portelan pe care i-am vazut vara pe la mare) pe suvite de par..termin cu chiu cu vai, dar spre surprinderea mea, cand ma uit in oglinda, o frumusete de coafura, un par bogat, bogat (cum il aveam cu ceva ani in urma) si ....parca imi schimbasem complet aspectul fizic..p'orma m-am trezit.

cam in felul asta aveam parul :-)

9 commenti:

Maya ha detto...

Sarbatori fercite,Kriss!

Kris ha detto...

MUltumesc Maya, Sarbatori fericite si tie! Te pup.

Nicolina ha detto...

Kris sarbatori fericite si un An nou fericit ! alaturi de cei dragi .

iulia ha detto...

Craciun fericit, multa liniste in suflet si multe bucurii!! Un An Nou plin de impliniri!! La Multi Ani!!

Sorin ha detto...

Succes si multe bucurii de sarbatori!

diana ha detto...

Sarbatori frumoase si linistite, care sa va umple sufletul de bucurie, incredere, speranta si iubire!

Dana2dor ha detto...

La Multi Ani si petrecere frumoasa!!!!ac

kris ha detto...

MUltumesc mult tuturor, un An Nou Fericit va urez din tot sufletul! Kris

ricette dolci ha detto...

Complimenti, bellissimo blog!
http://www.ricette-dolci-ricette.com/
http://www.le-ricette.it/

K R I S

Italiano-English- Romana

Per la traduzione di un post, lasciate un vostro commento.
For translation, leave a comment, please.
Pentru traducerea unui post, lasati un mesaj la "commenti".

Machine Translations

Etichette