Foto, pensieri, racconti, ricette e tant'altro...
Per un'ottima visualizzazione del blog consiglio Mozzila Firefox .
Folositi Mozzila Firefox pentru a putea vizualiza blogul in conditii optime.

lunedì 4 agosto 2008

Ardei umpluti




Dupa ce am vazut mai multe variante, am hotarat pentru ardeii umpluti fara orez.
Am avut trei ardei, mic, mare si mediu. Stiu ca pare ciudat sa vezi un ardei mare umplut dar ....luati partea buna, in loc sa mancati trei mici, ajunge unul mare!

Ingrediente:
  • ardei (eu am folosit trei , mic,mare, mediu)
  • 250 gr carne macinata (vita am pus eu, dar se poate amesteca cu porc)
  • sare, piper, dafin, patrunjel
  • o lingurita de zahar pentru sos (daca doriti picant, puneti ardei iute)
  • ulei de masline
  • usturoi
  • busuioc (pentru sosul de rosii)
  • ceapa taiata marunt
  • 1 morcov
  • 1 cartof nu f. mare
  • 1 rosie

Se face umplutura: caliti ceapa in putin ulei, adaugati morcovul taiat marunt, cartoful cubulete, (sau ar fi si varianta razalitului) sare, piper, o rosie (fara coaja) si carnea macinata. Lasati la foc mic vreo 10 minute invartind. Dupa care lasati compozitia vreo 20 de minute la racit. Se face un sos de rosii, calind un catel de usturoi in ulei, turnati bulionul (sau din rosii proaspete) putina sare, busuioc, 2 -3 foi de dafin si o lingurita de zahar. Sau ardei iute daca-i doriti picanti.
In acest sos se fierb ardeii, daca nu trece peste ei sosul, adaugati putina apa. Lasati la foc mic cam 30 de minute. Cine are (eu n-am avut) in oala puteti adauga putina slanina, sunca afumata, marar.
Au iesit ..f.buni, au fost pranzul meu de ieri!


Nessun commento:

K R I S

Italiano-English- Romana

Per la traduzione di un post, lasciate un vostro commento.
For translation, leave a comment, please.
Pentru traducerea unui post, lasati un mesaj la "commenti".

Machine Translations

Etichette