Foto, pensieri, racconti, ricette e tant'altro...
Per un'ottima visualizzazione del blog consiglio Mozzila Firefox .
Folositi Mozzila Firefox pentru a putea vizualiza blogul in conditii optime.

mercoledì 14 ottobre 2009

Cafetiera

De la unul din magazinele alimentare unde ne facem cumparaturile, a sosit vremea...cadourilor. Adica a cadourilor pe puncte. Se face o cartela, pe care la fiecare cheltuiala se incarca puncte.
Nu stiu daca in tara este asa ceva, eu n-am vazut.
Am ales o cafetiera de data aceasta:



Important pentru intretinerea ei: se spala doar cu apa fara detergent, si se sterge cu o carpa pana ramane uscata.

2 commenti:

Mariana ha detto...

E super!
Da,da se face si in Rominica noastra!

kris ha detto...

Eu am intrebat daca se fac cadouri pe puncte dar mi-au zis ca inca nu este asa ceva...
Cafetiere am vazut, dar tipul complet din metal.

K R I S

Italiano-English- Romana

Per la traduzione di un post, lasciate un vostro commento.
For translation, leave a comment, please.
Pentru traducerea unui post, lasati un mesaj la "commenti".

Machine Translations

Etichette