Foto, pensieri, racconti, ricette e tant'altro...
Per un'ottima visualizzazione del blog consiglio Mozzila Firefox .
Folositi Mozzila Firefox pentru a putea vizualiza blogul in conditii optime.

domenica 21 dicembre 2008

La multi ani, Marius!

Azi e ziua lui Marius, nepotul meu, si doresc sa-i dedic un post special. Cu nepotii mei am un raport mai ....deosebit, poate pentru ca mititei au crescut cu noi, cu mine si mama, si am amintiri frumoase.
Tin minte primii pasi, primele cuvinte, jocurile care le faceam, boacanele care le faceau :-)) , erau dulci foc si desi nici eu nu eram prea mare, imi placea sa stau si sa-i ingrijesc.
Marius era incapatant cam ca Manuel acum, ce zicea aia si facea...Intr-o zi a aruncat totul de pe masa din bucatarie, si mama mea suparata l-a pus sa stranga totul. A strans el, incet, incet, bucata cu bucata...cand a ajuns la ultima, cu o miscare rapida a aruncat iar totul pe jos! :-))))
Am ras cu pofta, si l-am lasat in pace. Asta e, era un copil, ce puteam sa-i facem ? :-)) Ne-am distrat.
Intr-o alta zi de vara, s-a pus afara pe balcon pe olita...a facut ce-a facut, dar asa i s-a parut lui bine sa arunce olita cu totul afara! Si cum erau niste muncitori in gradina, tocmai luasera masa si leneveau la soare, pe unul l-a nimerit fix in...cap! :-)))
Am ras de ne-am stricat, evident pe moment ne-am ascuns, dar dupa aceea...m-am dus dupa olita ;-) Am rosit si eu nitel cand am dat ochii cu victima, dar...si eu eram pustoaica asa ca prea multe n-avea ce sa-mi zica :-))
Tin minte si fuga la spital cu Marius in brate, noaptea, pentru ca avea febra; eh, eram eu pustoaica, dar eram deja destul de matura si aveam grija de el ca de ochii din cap.
Inchei aici "aventurile" de care imi amintesc mereu cu multa placere, si draga Marius, in aceasta zi deosebita iti urez multa sanatate, fericire, si tot ce-ti doresti.
La multi ani!
Si un Tanti auguri di buon compleanno si din partea tuturor de la Naples!
HAPPY BIRTHDAY!


Marius mic...era dulce foc!
(poze facute de d-nul Szabo)




o superba poza facuta de Marius

la un suc

in armata





Oggi è il compleanno di Marius, mio nipote, La multi ani, multa sanatate, fericire si toate cele bune!
Dedico un post a lui perché sono molto legata ai miei nipoti (mi riferisco a lui e la sorella), che da piccoli sono cresciuti con me e mia madre. Ricordo i primi passi che li ha fatti con me, i sorrisi, tutte le cose che faceva, i giochi, i primi denti (aveva dei denti stupendi da piccolino!!!!) le risate, i capricci...
Era testardo un po' come Manuel, quello che diceva faceva. Una volta buttò giù tutto dalla tavola, mia madre lo rimproverò e li disse di raccogliere tutto. Lui lo fecce lentamente, pezzo per pezzo e poi...all'ultimo pezzo ..indovinate? Buttò tutto a terra di nuovo!!! :-))
Mia madre si arrabbio, io mi misi a ridere e ...lo lasciai in pace.
Un'altra volta si mise fuori al balcone con il vasino, e poi....buttò tutto con tutto il vasino e...colpì giusto in testa un operaio che lavorava fuori al giardino ma a quell'ora stava sdraiato al sole :-)))) hahhahhahhahhaha!
Poi ricordo anche la corsa che ho fatto con lui di notte all'ospedale, aveva febbre alta...eppure ero ancora ragazzina, ma già responsabile di quello che avevo da fare...
Bei ricordi, mi fa piacere pensarli, e oggi con tutto il cuore, caro Marius,
TANTI AUGURI! L A M U L T I ANI!
HAPPY BIRTHDAY!

Nessun commento:

K R I S

Italiano-English- Romana

Per la traduzione di un post, lasciate un vostro commento.
For translation, leave a comment, please.
Pentru traducerea unui post, lasati un mesaj la "commenti".

Machine Translations

Archivio blog

Etichette