Foto, pensieri, racconti, ricette e tant'altro...
Per un'ottima visualizzazione del blog consiglio Mozzila Firefox .
Folositi Mozzila Firefox pentru a putea vizualiza blogul in conditii optime.

mercoledì 24 dicembre 2008

Bradulet - Alberello

Con lo stesso impasto del "cozonac" ho creato anche un alberello per Mara, riempito questa volta con nutella. Quasi non mi ha dato tempo di fare le foto :-))
E con questo lavoretto ho finito per oggi, Buon Natale a tutti!
Cu acelasi aluat de la cozonac am facut si acest bradulet cu nutella pentru Mara. Abia mi-a dat timp sa fac pozele :-))
Si cu aceasta poza inchei pe azi, va urez tuturor un Craciun Fericit!

bradut

15 commenti:

Vilhelm man ha detto...

Lumina sfanta venita in Ajun
Sa-ti aduca-n suflet
Un vesnic Craciun!

Sarbatori de vis, alaturi de cei dragi!

ASTERIX ha detto...

Buon Natale e felice anno nuovo,salute ,pace,e prosperita'

kris ha detto...

Sarbatori fericite si un car de dorinte implinite!

kris ha detto...

Tanti auguri, Asterix, may all your dreams come true!

Anonimo ha detto...

Craciun fericit!alaturi de cei dragi.
LA multi ani !

Anonimo ha detto...

Iti doresc sarbatori cat mai frumoase si un Craciun fericit!

may26 ha detto...

♫♫♫♪♪Tanti Auguri e Buon Natale Baci ♥♥♥♪♪♫♫♫

kris ha detto...

Nicolina, Didona, multumesc, Sarbatori fericite, La multi ani!

kris ha detto...

Grazie May, tanti auguri anche a te, un abbraccio, kris

Anonimo ha detto...

Sarbatori fericite si un An Nou plin de surprize placute si realizari!
La Multi Ani din inima!
Dana

Cristina ha detto...

Kris excelent bradutul dar si cozonacul cu mac ( intrebare intrebareata de unde iei tu macul ?caci eu am vazut numai in sticlute din alea mici in care se gaseste si piperul si cred ca mi-ar tb 30 de fiole d-alea pt un cozonac deci cam prea scump dupa parerea mea :-))
am un joc pt tine (scrisoare catre mos craciun) vezi pe blogul meu.
paaaaa

Lily ha detto...

Ce frumos e bradutul tau! Sa fii fericita de sarbatori alaturi de cei dragi! Craciun Fericit si un An Nou Binecuvantat!Va imbratisaza cu mult drag, Lacri si David :))

kris ha detto...

Multumesc Dana, Sarbatori fericite si toate cele bune in Noul An!

kris ha detto...

Cris, mersi. Macul il cumpar la pungute de 250 gr din magazine straine, in general poloneze, romanesti,etc. Aici sunt putine dar sunt. Daca am timp voi face si scrisorica, pe blogul Maramures sau Napoli. Mersic.
Un An Nou fericit, te imbratisez cu drag, Kris.

kris ha detto...

Multumesc Lily...de la tine am luat de fapt... "modelul" :-)
Sarbatori fericite, Un An Nou cu tot ce va doriti, pupici multi celui mic, va imbratisez cu mult drag, Kris

K R I S

Italiano-English- Romana

Per la traduzione di un post, lasciate un vostro commento.
For translation, leave a comment, please.
Pentru traducerea unui post, lasati un mesaj la "commenti".

Machine Translations

Archivio blog

Etichette