Foto, pensieri, racconti, ricette e tant'altro...
Per un'ottima visualizzazione del blog consiglio Mozzila Firefox .
Folositi Mozzila Firefox pentru a putea vizualiza blogul in conditii optime.

domenica 21 settembre 2008

O duminica placuta


Duminica iesim la plimbare....e placut dimineata pe malul marii, aer curat, soare, in centru opresc traficul si se merge pe jos sau cu bicicleta...
Azi a fost cu adevarat o zi splendida, cu soare, am iesit de dimineata la plimbare. Era blocata strada principala, duminica mai inchid traficul, dar noi am luat-o pe o alta strada si am ajuns la Mergellina...superb! O mare albastra, linistita, se vedea perfect Capri de partea opusa, si Coasta Sorrentina. Multi copii pe biciclete, lume la plimbare, multi straini....Autocare cu turisti pe partea castelului galben din mare...N-am avut aparatul foto cu mine, si-mi pare rau, o frumusete de zi care merita macar o fotografie....O multime de pescarusi la mal, cateva batrane care faceau baie pe jumate :) pesti vii de toate marimile si pescarii in asteptarea clientilor. Manuel alerga in toate partile, nu-l mai puteam controla la un moment dat...Am facut cateva ture cu trenuletul, ne-am distrati si noi cei mari, e asa de placut sa retraiesti oarecum si in acest fel copilaria.. :-))
Azi urma sa mergem la o sarbatoare intr-o localitate, foarte intersant de vazut, dar cum avem musafiri nu vom mai merge. Va fi data viitoare...Un mic video se poate vedea aici.
O duminica placuta tuturor!


Nessun commento:

K R I S

Italiano-English- Romana

Per la traduzione di un post, lasciate un vostro commento.
For translation, leave a comment, please.
Pentru traducerea unui post, lasati un mesaj la "commenti".

Machine Translations

Archivio blog

Etichette