Foto, pensieri, racconti, ricette e tant'altro...
Per un'ottima visualizzazione del blog consiglio Mozzila Firefox .
Folositi Mozzila Firefox pentru a putea vizualiza blogul in conditii optime.

mercoledì 24 settembre 2008

Riccione, Vacanza 2008

Si cu Riccione, turul din anul asta (august) s-a cam incheiat. De fapt de la Riccione am coborat din nou la Montesilvano, unde am stat ultimele zile libere la mare. A fost o mare superba, stateam cu orele in apa si ne-am simtit cu adevarat foarte bine. :-))
Riccione e mai placut pentru camperisti, ofera strazi largi, cu multa verdeata, copaci si deci poti sa te opresti linistit la umbra sa stai si sa te odihnesti. De fapt e ceea ce am facut si noi, am stat, plimbarit, aer curat, mult verde...De aici seara insa ne intorceam la Rimini unde ne placea vacarmul si multimea de turisti peste tot, si ne opream printr-un local la cina...Cateva poze:






Nessun commento:

K R I S

Italiano-English- Romana

Per la traduzione di un post, lasciate un vostro commento.
For translation, leave a comment, please.
Pentru traducerea unui post, lasati un mesaj la "commenti".

Machine Translations

Archivio blog

Etichette