Foto, pensieri, racconti, ricette e tant'altro...
Per un'ottima visualizzazione del blog consiglio Mozzila Firefox .
Folositi Mozzila Firefox pentru a putea vizualiza blogul in conditii optime.

lunedì 8 settembre 2008

Premiul Prietenia - Premio Amicizia

PREMIO AMICIZIA / PREMIUL PRIETENIA


Vorrei ringraziare a Cristina per avermi assegnato questo premio .. Un grazie di cuore e un grande abbraccio !!


Il riconoscimento d'amicizia viene assegnato a profili e blog che si ritengono amici o perlomeno simpatici. Il suo scopo è di dimostrare a chi si dona la propria amicizia e simpatia...REGOLAMENTO:Al ricevimento del riconoscimento, citare il nome di chi vi ha ritenuto suo amica/o mostrando il nome del suo blog o profilo. Scegliere un minimo di 7 profili o blog che sono i tuoi amici o che ritieni siano meritevoli della tua simpatica attenzione. Mostra il loro nome e avvisali che hanno ricevuto il segno della tua"AMICIZIA"Acest premiu este daruit blogurilor pe care le considerati prieteni sau cel putin va sunt simpatici. Scopul este de a demonstra celor carora il daruiti prietenia si simpatia voastra...

REGULAMENT: Atunci cind primiti acest premiu trebuie sa citati numele / blogul celui care v-a considerat prieten. Alegeti un minim de 7 bloguri care va sunt prieteni sau care va sunt simpatici. Aratati numale lor si ii anuntati ca au primit semnul "PRIETENIEI" voastre.


io dono il premio a / eu daruiesc acest premiu (as fi vrut sa daruiesc acest premiu tuturor celor din lista mea insa cum lista ar fii fost prea lunga adaug numai ca "prietenii vostri sunt si prietenii mei " si deci urmind lantul acest premiu va ajunge sper la cit mai multe persoane):

Lily (Romania)
Ari (Mexic)
Laura (Romania)
Maya (Germany)
Orchidea (Sweden)
Georges (France)
Gnam Gnam (Italy-Napoli)

6 commenti:

Laura ha detto...

Draga mea Kris, iti multumesc din tot sufletul pentru gestul de mare noblete...
...pentru faptul ca ma consideri una dintre prietenele tale! :)

Iti multumesc, din nou, cu mare emotie pentru premiul deosebit!
Am sa-l asez cu mare drag la mine pe blog...sper, cat de curand! ;)

Iti trimit toti pupicii din lume!
O prietena! :)

banShee ha detto...

ciao kris, eccomi qui di passaggio velocissimo. :D
grazie per il premio e per la benedizione in latino. :P
un bacio, ele

kris ha detto...

Ele , è stato un piacere! Ricambio il bacio, kris

kris ha detto...

Laura desi ne stim de putin timp, imi pari o persoana deosebita...Si ma bucur de prietenia pe care mi-o arati. Pupici, kris

Maya ha detto...

Kris,multumesc pentru premiu si pentru aprecierile la adresa mea.
Eu îti urmaresc blogul,uitîndu-ma dupa imagini din bella Italia.Chiar m-am întors din valurile Adriei,anul asta deja a 2-a oara..si iar mi-e dor de tara asta :)
Am vazut ca tu ai parcurs multi kilomeri ..cum gasesc putin timp,o sa vin sa te chinui cu cîteva întrebari despre Italia :)

kris ha detto...

Hehe! Te astept cu drag!

K R I S

Italiano-English- Romana

Per la traduzione di un post, lasciate un vostro commento.
For translation, leave a comment, please.
Pentru traducerea unui post, lasati un mesaj la "commenti".

Machine Translations

Archivio blog

Etichette