Foto, pensieri, racconti, ricette e tant'altro...
Per un'ottima visualizzazione del blog consiglio Mozzila Firefox .
Folositi Mozzila Firefox pentru a putea vizualiza blogul in conditii optime.

mercoledì 17 settembre 2008

Prima zi de scoala



Si a venit si prima zi de scoala...nu prea o asteptam noi, a fost prea frumoasa vacanta ca sa ne gandim la....lucruri serioase! :-)) Dar a venit, chiar din prima zi se si racorise vremea brusc, era chiar pe punct de ploaie...dar n-a plouat. Mara foarte emotionata, s-a trezit inaintea mea, s-a imbracat si aranjat cam o ora, eu simteam o oboseala ...ca nu-mi venea sa ma ridic din pat. De fapt dormisem prost, iar Manuel adormise destul de tarziu. A fost un chin sa-l trezesc si pe el, pt ca saracutul vroia sa mai doarma.
La scoala doar ei, cei din I media. Au fost chemati pe rand si condusi in clase. N-am mai stat cu parintii pentru ca ma chinuisem cu Manuel in brate (ca jos n-a vrut deloc sa stea!!!) . Dar cand am revenit, Mara se schimbase complet, foarte vesela, ii placuse si m-a bucurat mult acest fapt. Deocamdata au un orar provizoriu, si nu va merge zilnic cu exceptia orelor de muzica si pian.
Am avut si sedinta cu profesorul de pian, mi-a placut, pare o persoana serioasa si cu chef de a invata copiii. Ni s-a spus ca ideal ar fi sa avem un pian si acasa, pentru ca orele de la scoala sunt doar pentru invatat, dar exersatul..se face acasa. Cam greu in situatia noastra avand in vedere ca un salar e mult prea putin in ziua de azi....Nu stiu cum va fi... ma rog, vom vedea.
Si cateva poze facute in prima zi, 15 septembrie 2008, acasa dupa ce s-a intors fiica-mea de la scoala.

Nessun commento:

K R I S

Italiano-English- Romana

Per la traduzione di un post, lasciate un vostro commento.
For translation, leave a comment, please.
Pentru traducerea unui post, lasati un mesaj la "commenti".

Machine Translations

Archivio blog

Etichette