Foto, pensieri, racconti, ricette e tant'altro...
Per un'ottima visualizzazione del blog consiglio Mozzila Firefox .
Folositi Mozzila Firefox pentru a putea vizualiza blogul in conditii optime.

martedì 24 giugno 2008

Cumparaturi, shopping

Azi zi de cumparaturi...Nu ca as fi planificat din timp, pur si simplu imi vine cheful, iau masina si ies. Mara cu Manuel au coborat jos la socrii, (soacra e fericita cand ii are cu ea, iar lor le place oricum sa stea cu ceilalti verisori) eu am iesit tarzior dar ...mai bine mai tarziu decat niciodata ;-))
Cam totdeauna iau mult mai multe decat ma gandeam eu acasa....Te uiti, vezi, iti place, pretul ti se pare bun si ....intri cu mana in sac! Asa ca in loc de lucrusoarele Marei, au mai intrat in carut si nimicuri pentru bucatarie, vreo doua jucarii lui Manuel, paine siciliana, ciocolata alba care-i place Marei, doua perechi de sandale, o pereche de slapi, doi pantaloni scurti, patru bluze de vara (decoltateeeeee fiindca-i prea caaaaaaaaald) o tavita draguta, un cuier din lemn pentru baie, iar lui Manuel o duzina de compleuri de vara ...eh, de fapt 6 bucati...Cam asta-mi amintesc...A, si pentru baie am luat deodarante, spray protectiv impotriva soarelui, si doua spray-uri dupa soare...Marei i-am mai luat si o cana de nutella si ciocolata in tub nesquik sau cum ii zice....
Partea buna cand ies ca umblu mult si nu-mi dau seama, imi place sa vad, sa "curiozesc", totdeauna vad ceva nou si intersant dar aproape totdeauna ce vreau eu exact nu gasesc....Asa ca m-am obisnuit sa iau totdeauna la ocazie, adica daca vad ceva la bun pret, chiar daca n-am nevoie iau...Si asa m-am ales eu cu multe lucrusoare dragute, care ..totdeauna mi-au prins bine.
Si fiindca imi luasem doua perechi de sandale, cele care le aveam in picioare le-am lasat langa un container,(nu erau deloc rupte sau urate dar pur si simplu ma enervau :-)) ) si mi-am pus imediat cele noi, foarte comode si draguteeeeeeeeee ;-)
Am mancat si o pizza, langa mine era o mamica cu doi copii care nu stiu de ce se tot intorcea spre mine...mah!
Cand am dat sa plec, un tip imi zambeste si-mi zice :"complimenti!" eu crezusem ca ma lua la misto pentru ca parcasem prost masina (din cauza celui venit dinainte!!!) asa ca i-am zis-o si lui sa stie dar el se apropie, si ma invita...la o cafea! Ah, ma gandesc eu, e alta mancare de peste ce zici tu si ce inteleg eu, asa ca am inchis masina si m-am carat...de fapt am inceput sa accelerez pentru ca baiatul (era tare tanar, oare ce-o fi gasit intr-o tipa toata transpirata si cu ... un ditamai "colac" in plus???!!!) venise spre mine foarte hotarat, si la ora aceea erau numai masinile afara...
Asta a fost aventurica de azi...acasa am pus imediat sa gatesc, au sosit si ceilalti, inclusiv socrela si copiii....si ca sa nu o "plictisesc" m-am aruncat in baie, o apa caduta si parfumata si cu... Manuel cu tot! :-))Dupa care am si calcat in seara asta..aveam chef sa fac ordine intre lucrusoarele lui Manuel....

Nessun commento:

K R I S

Italiano-English- Romana

Per la traduzione di un post, lasciate un vostro commento.
For translation, leave a comment, please.
Pentru traducerea unui post, lasati un mesaj la "commenti".

Machine Translations

Archivio blog

Etichette