Foto, pensieri, racconti, ricette e tant'altro...
Per un'ottima visualizzazione del blog consiglio Mozzila Firefox .
Folositi Mozzila Firefox pentru a putea vizualiza blogul in conditii optime.

mercoledì 18 giugno 2008

Biscuiti- biscotti.-biscuits



Azi la cererea Marei am facut biscuiti.
Ingrediente:
1 kg faina (ies cam 4 tavi)
500 gr. unt
4 oua
8 linguri zahar
2 plicuri praf copt
vanilie (sau esente dupa preferinta)
Se amesteca untul cu zahar, se adauga ouale, vanilia si in final faina trecuta prin sita + praful copt.
Aluatul obtinut se tine un pic la rece (eu l-am tinut cam 20 de minute) dupa care se imparte in bucati si se intinde. Se taie in forme dorite iar dupa preferinta se pot da si alte gusturi (care se amesteca in aluat): nuca de cocos, ciocolata, nuttella. Sau in momentul formarii lor se pot atasa picaturi de ciocolata, marmelada si un fruct deasupra (eu am ales visine).
Se lasa la cuptorul preincalzit la 180°, 20 minute.

Nessun commento:

K R I S

Italiano-English- Romana

Per la traduzione di un post, lasciate un vostro commento.
For translation, leave a comment, please.
Pentru traducerea unui post, lasati un mesaj la "commenti".

Machine Translations

Archivio blog

Etichette