Foto, pensieri, racconti, ricette e tant'altro...
Per un'ottima visualizzazione del blog consiglio Mozzila Firefox .
Folositi Mozzila Firefox pentru a putea vizualiza blogul in conditii optime.

sabato 4 ottobre 2008

Meniu de nunta, Napoli

Ieri am fost la o nunta si am fotografiat cam tot meniul. Meniul prezentat:

  • Fantasie Goliardiche, Piccole Ghiottonerie, Coktail Mimosa
  • La Delizia del Peschereccio Azzurro
  • Il Crudo di Langhirano al Taglio di Violino con Perle di Bufala
  • Gli Organetti al Ragù di Coccio e Vongole
  • Gli Involtini alla Sorrentina
  • La Grigliata Mista del Golfo alla Mediterranea con Sassolini del Mare
  • Crudità del Orto
  • Il Sorbetto allo Sfusato di Amalfi
  • L'Arista in Crosta alla Parigina con Patata Duchessa
  • Il Frutto Esotico all'Orientale
  • Gatèau Mariane
Nota: meniul e scris in mod elegant, eu voi incerca sa descriu mai clar despre ce a fost vorba.

O parte din gradina restaurantului...dar timp urat



Micul "buffet" la intrarea mirilor

Din micul "buffet" sau "fantasie goliardiche, piccole ghiottonerie, cocktail Mimosa" am reusit sa fotografiez doar un platou, dar erau mult mai multe, branzeturi de diferite tipuri, mozzarella bucati mici, rustic de diferite tipuri inclusiv o supa de fasole cu scoici :-)

Un aperitiv peste de diferite tipuri numit de ei "la delizia del Peschereccio Azzurro"

Aperitiv alla italiana (sunca si mozzarella) sau "il crudo di Langhirano al taglio di violino con perle di bufala"

Zeppulelle (vezi aici)

Paste(forma "organetti") cu scoici sau "gli organetti al ragù di coccio e vongole"

Gli involtini alla sorrentina (tot un fel de paste)

Peste sabie, creveti, sepie la gratar - "la grigliata mista del golfo alla Mediterranea con sassolini del mare

Salata - "crudità dell'orto


Scoici si scoici - "il sorbetto allo sfusato di Amalfi"


carne, sos si pireu de cartofi- "l'arista in crosta alla Parigina con Patata duchessa"


O cupa de fructe, sos si scortisoara - "il frutto esotico all'orientale"


Tortul

distractia in toi: trenuletul :-))


Bomboniera-suvenir oferita musafirilor, o farfurioara de argint


Parcul restaurantului noaptea



Dintre surprizele acestei nunti: porumbeii albi intr-o ladita, lasati liberi de catre miri.
Evident acesta e un tip de meniu, sunt la alegerea celor care sarbatoresc si in functie de cost si ceea ce poate oferi si restaurantul. Am fost de pilda la un chef unde se puncta pe aperitive si deci meniul in rest era mai simplu. Totul a fost oricum foarte bun, bine pregatit, elegant servit si n-am nici un fel de reprosuri de facut. Pe langa ce se vede in poze, au fost si vinuri, lichioruri, aperitive fara alcool, coca-cola, apa minerala. Si pe aceasta cale transmit din nou mirilor: Casa de piatra!

2 commenti:

mariana ha detto...

Bine te-am gasit!si cum am vazut meniu de nunta italiana ,hop si eu!@dar in zadar n-am priceput nimic!!!Nu te chinuii sa-mi explici!merg mai departe sa vad ce mai ai aici!

kris ha detto...

Bine ai venit! Deasupra pozelor explic (sau incerc ;-) fiecare fel.Dar pentru orice nelamurire poti sa ma intrebi fara probleme.

K R I S

Italiano-English- Romana

Per la traduzione di un post, lasciate un vostro commento.
For translation, leave a comment, please.
Pentru traducerea unui post, lasati un mesaj la "commenti".

Machine Translations

Archivio blog

Etichette