Foto, pensieri, racconti, ricette e tant'altro...
Per un'ottima visualizzazione del blog consiglio Mozzila Firefox .
Folositi Mozzila Firefox pentru a putea vizualiza blogul in conditii optime.

mercoledì 30 luglio 2008

Anghinare - Carciofoi , Carciofi




Anghinarea
Eu am cunoscut aceasta planta la Napoli. Imi parea ea ciudata pana am gustat-o dar...e buna. Si daca cititi mai sus, e chiar o planta foarte sanatoasa.
Se poate face in mai multe feluri: cel mai simplu , se fierbe si se face ca o salata, cu putina sare, ulei, usturoi, patrunjel. Eu o ador pe carbuni, prajita bine , cu usturoi, patrunjel.
Dar se poate face si umpluta, cu bucatele de salam , sunca si la cuptor. Oricum o faceti, merita s-o incercati.

Nessun commento:

K R I S

Italiano-English- Romana

Per la traduzione di un post, lasciate un vostro commento.
For translation, leave a comment, please.
Pentru traducerea unui post, lasati un mesaj la "commenti".

Machine Translations

Archivio blog

Etichette