Foto, pensieri, racconti, ricette e tant'altro...
Per un'ottima visualizzazione del blog consiglio Mozzila Firefox .
Folositi Mozzila Firefox pentru a putea vizualiza blogul in conditii optime.

mercoledì 30 luglio 2008

Parigina



Nu stiam exact cum sa numesc acest rustic dar cum seamana nitel cu ceea ce napoletanii numesc "parigina" i-am pus acest nume.
Reteta e simpla si rapida, ajunge sa aveti in congelator "pasta sfoglia" (recomand s-o aveti mereu ) si o puteti face dupa plac, sarat dar si ...dulce.
Eu am facut-o dupa placul alor mei: Mara cu bucati de mozzarella si sos de rosii, Sasa branza, sunca si sos de rosii, iar eu branza cu verdeturi. Dar umplutura o puteti face dupa plac sau cu ce aveti in frigider.
Se lasa la decongelat pasta sfoglia, se intinde si se taie patratele. Se pune umplutura dorita pe jumate si se inchid cu jumatatea ramasa. Se lasa la cuptor la 180° cam 20 de minute.
Se prefera calde.

Nessun commento:

K R I S

Italiano-English- Romana

Per la traduzione di un post, lasciate un vostro commento.
For translation, leave a comment, please.
Pentru traducerea unui post, lasati un mesaj la "commenti".

Machine Translations

Archivio blog

Etichette