Foto, pensieri, racconti, ricette e tant'altro...
Per un'ottima visualizzazione del blog consiglio Mozzila Firefox .
Folositi Mozzila Firefox pentru a putea vizualiza blogul in conditii optime.

mercoledì 30 luglio 2008

Chec in doua culori


Reteta nu mai retin de unde am luat-o , dar fata de cea originala, am impartit compozitia in doua si am facut doua culori.
Ingrediente:
  • 250 gr unt ( margarina),
  • 250 gr. zahar,
  • 4 oua,
  • 250 gr faina,
  • 50 gr amidon,
  • 1 plic praf de copt vanilat,
  • 75 ml lapte,
  • 4 linguri cacao.
Se amesteca pe rand untul. zaharul, ouale,laptele (50 ml), amidonul + faina si praful de copt. Se imparte aluatul in doua si intr-unul se pune cacao+putin lapte (ramas)
Se toarna in forma de chec (unsa cu unt + praf cacao) alternand cele doua aluaturi.
Se lasa la 180°C cam o ora, de incercat cu scobitoarea. Ca sa nu se arda deasupra puteti acoperi cu hartie metalica.
Eu la acest chec am facut si o glazura pe deasupra, 200 gr ciocolata topita in lapte. Pofta mare!

Nessun commento:

K R I S

Italiano-English- Romana

Per la traduzione di un post, lasciate un vostro commento.
For translation, leave a comment, please.
Pentru traducerea unui post, lasati un mesaj la "commenti".

Machine Translations

Archivio blog

Etichette