Foto, pensieri, racconti, ricette e tant'altro...
Per un'ottima visualizzazione del blog consiglio Mozzila Firefox .
Folositi Mozzila Firefox pentru a putea vizualiza blogul in conditii optime.

martedì 15 luglio 2008

Covrigi cu mac


Una din amintirile cele mai placute din copilarie...covrigii cu mac! :-))
Si hai sa dau o raita prin internet si sa-i ...incerc. Si incercare reusita, desi retete sunt mai multe.

Ingrediente:

  • 750 gr. faina
  • 3 oua mari
  • 6 linguri ulei
  • 3 lingurite sare
  • 300 ml apa calduta
  • 150 gr mac
  • (eu as propune pentru cine are ca in loc de ulei sa foloseasca untura de porc, cred c-ar iesi mai buni)
Se face aluatul din ingredientele de mai sus, se framanta f. bine, pana se obtine un aluat elastic.
INtre timp se pune o oala cu apa sa fiarba + sare. Se iau bucatele mici de aluat, se ruleaza, se dau forma de covrig si se pun in oala cu apa fiarta. Cand ies la suprafata se scot si se pun pe tava (se absoarbe un pic apa) se dau cu mac si la cuptor la 220° cam 20 de minute. Atentie: trebuie si intorsi! Pofta maaaaaaaaaaaare! :-)
ps. Desi ma temeam ca nu vor iesi, au iesit foarte buni :-))

vezi si covrigei cu mac
vedi: tarallini al papavero

4 commenti:

Agenda di Nico ha detto...

O sa-i fac si eu dupa reteta asta...vad ca nu au drojdie de bere. Cum stii, eu evit sa mananc zi de zi , alimente cu drojdie de bere , din cauza intolerantei mele alimentare.

kris ha detto...

Si eu vreau sa-i fac din nou...e ceva ca nu mai fac covrigi :)

vladut ha detto...

dar d ulei nu ati spus nimic cum se foloseste? sau mai bn spus unde se pune in oala impreuna cu apa, sau in cuptor?

kris ha detto...

Vladut, uleiul se pune in aluat. In cuptor, covrigii i-am pus pe hartie pentru cuptor (sunt suluri care se vand special dar in tara cand nu aveam foloseam hartie normala, o coala alba) si i-am intors de pe o parte pe alta. In oala cu apa se pune doar putina sare, sau se pot sara si dupa, eu am ales varianta cu mac.

K R I S

Italiano-English- Romana

Per la traduzione di un post, lasciate un vostro commento.
For translation, leave a comment, please.
Pentru traducerea unui post, lasati un mesaj la "commenti".

Machine Translations

Archivio blog

Etichette