Foto, pensieri, racconti, ricette e tant'altro...
Per un'ottima visualizzazione del blog consiglio Mozzila Firefox .
Folositi Mozzila Firefox pentru a putea vizualiza blogul in conditii optime.

sabato 26 luglio 2008

Rustic kris- "suratele" :-))




Tot pe 24 iulie, ziua mea onomastica am facut si ... sarat, am folosit ingredientele saratelelor si am taiat forme mai mici. Au iesit mai bune deoarece am pus branza razalita si in aluat, deci gustul a fost mai picant. Nu stiam cum sa le numesc, saratele nu mergea pentru ca sunt mai mari, placinte, iar nu mergea pentru ca aluatul e diferit, dar mi-a venit in minte "suratele" ca seamana ele asa un pic :-))
Ingrediente:
  • 750 gr faina
  • 3 oua (2 in aluat, unul la final)
  • 200 ml smantana
  • sare- 1 lingurita
  • 350 gr branza dulce, sarata (si picanta daca doriti)
  • 5 linguri lapte cald
  • drojdie amestecata cu o lingurita zahar si 2 linguri lapte cald
  • 1 lingurita zahar
  • Pentru umplutura: sunca, salam, parizer, cascaval -taiat cubulete
Se lasa drojdia sa dospeasca dupa care se amesteca cu toate ingredientele pentru aluat. In aluat se pune si cascaval, branza picanta si sarata razalite.
Se lasa sa dospeasca , dupa care se intinde o foaie si se pun gramajoare la distanta pe jumate. Cu cealalta jumatate inchidem, iar la final taiem patratele obtinute (ma rog, nu vor iesi perfect, dar..)
Se pun pe tava unsa cu unt si faina si se dau pe deasupra cu ou si branza razalita. Se lasa cam 30 de minute la 180°C. Cresc foarte mult, deci se pot face si micute daca doriti. Merg foarte bine la o bere rece mai ales vara :-) , noua ne plac in weekend pentru picnic sau cand mergem la mare.

Nessun commento:

K R I S

Italiano-English- Romana

Per la traduzione di un post, lasciate un vostro commento.
For translation, leave a comment, please.
Pentru traducerea unui post, lasati un mesaj la "commenti".

Machine Translations

Archivio blog

Etichette